Nejlepší marketingový ročník v historii klubu

Ač se sezona po sportovní stránce nepovedla podle našich představ naopak marketing zažil asi nejúspěšnější ročník. Pojďme se ohlédnout za uplynulou sezonou.

103_20220802_101205.jpg

Brand haly

Pokud jste byli na zápase A týmu, určitě jste zaznamenali oproti minulým letům výraznou změnu ve vzhledu haly Sluneta. Cílem bylo udělat pro diváka pocit, že je ve florbalové hale, nikoliv v basketbalové. Brand haly se dočkaly obě místa za brankami a celá tribuna naproti tribuně hlavní. Celá hala se zahalila do černobílé kombinace, ať už loga partnerů, mantinely či již zmíněné plachty. Jednalo se poměrně o velkou investici v rámci marketingu. Velké díky patří pořadatelům, kteří to musí umístit před zápasem na halu a po zápase zase sundat.


Hlavy

Zábavná rekvizita, která si získala trošku nečekanou mediální pozornost. Inspirace k nám dorazila až z Finska, když jsme koukali na utkání MS. Někteří fanoušci takto podporovali své hrdiny. A tak nás nenapadlo nic jiného než je udělat také. Nejprve byla pouze jedna (V. Vavruška) a sklidila úspěch, proto jsme rychle dodělali všechny hráče. Obzvlášť u dětí byly hlavy velmi populární.


Nový web

Velký skok zaznamenal i náš nový web. Celá nová grafika a napojení na Český florbal byl pro nás velmi zásadní krok. Od pěkného moderního vzhledu až po jednoduchou administraci. Spoustu věcí se automatizovalo. Funguje i mobilní verze webu, který je responzivní. Spojení nám například dovolilo dělat digitální bulletiny místo papírových. I třeba fotogalerie Flickr se nám automaticky přenáší na web v záložce - Fanzóna.

Přestávkové programy a soutěže

Zatraktivnit utkání fanouškům, to byl cíl přestávkových programů. Chtěli jsme, aby každá přestávka měla svůj program. Ať už to bylo vystoupení STK Gebert, Aerobic Clubu Ústí nad Labem nebo také důvěrně známá střelecká soutěž na brankáře, která také doznala změn v podobě nového brankáře. Díky partnerovi Srdcovka jsme ty nejlepší odměňovali pizzou a věcmi z fanshopu.


Členská sekce EOS

Tento krok vidíme jako jeden z nejdůležitějších kroků v historii klubu. Tento krok nám usnadnil spoustu věcí, hodně toho zautomatizoval. Důležitá je i komunikace se členy klubu, trenéry, rodiči a managementem klubu. Ač to na první pohled není třeba tolik vidět, členská sekce EOS nás posunula o velký kus dopředu.

Komentované přenosy

Ač náš primární cíl je dostat fanoušky do haly, což se nám loni dařilo (3. místo v celé ČR v návštěvnosti), pro fanoušky, kteří se do haly nemohli dostavit jsme připravovali komentované přenosy již před Vánoci. Bohužel jsme s tím technicky bojovali a měli jsme tak “porodní bolesti” se zavedením komentovaných přenosů. Před playoff se nám to již podařilo doladit pravidlem bývali komentované přenosy se 2 komentátory. I tato novinka bude od nové sezony samozřejmostí.


Fanshop 

Před sezonou jsme si dali cíl mít vlastní fanshop ještě před Vánoci. Fanshop se nám podařilo spustit v listopadu a ač historicky jsme s vlastním fanshopem měli negativní zkušenost, zatím nám to funguje díky spolupráci s naším partnerem ZOOM. Na začátku byla pouze základní nabídka, ale dalo by se říci, že každý měsíc něco přibude. A s tím neplánujeme přestat, naopak chceme ještě nějaké věci přidat. Fanshop byl i na utkáních semifinále 1. ligy přímo na tribuně. To již bude od nové sezony na každém domácím utkání.

Co se chystá na další sezonu?

Tady budeme trošku tajemní, ale můžeme Vám říci, že to bude stát za to! Inspiraci jsme hledali v USA, kdy už nám dorazila jedna věc přímo z Ameriky. Na utkáních ji určitě nepřehlédnete. Můžeme Vám napovědět, že “náš americký dodavatel” zásobuje svými produkty i týmy NHL či NBA. Ve florbalovém česku budeme jediní :)

Autor: Jiří Horák